Spremembe naročila

Spremembe naročila

Za spremembe pri naročilu ali pred klicem naročila pokličite našo ekipo za pomoč uporabnikom na telefonsko številko +386 70 460 922.

Sprememba artiklov iz naročila

Če ste v okviru enega naročila naročili več artiklov, predkličete le uporabo artiklov. Želeni model artikla nato naročite znova – z oddajo nove spletne naročilnice. Preostali del prvotnega naročila ostane veljaven. Rešitev je primerna le, ko gre za osebni prevzem artiklov, sicer bi morali dvakrat plačati stroške dostave.
Druga možnost, ki jo imate, je preklic naročila v celoti in ponovno naročilo vseh artiklov.

Sprememba načina plačila

Sprememba načinov plačila po oddanem naročilu je možna v primerih, ko je bil izbran način plačila s kartico preko spleta ali po predračunu (v nobenem od primerov še ni bilo plačano). V tem primeru lahko zahtevate spremembo načina plačila v gotovini. V ostalih primerih pa je potrebno naročilo preklicati in oddati novo.

Sprememba datuma in načina dostave

Načina dostave pri oddanem naročilu žal ne morete spreminjati. To pomeni, da je potrebno naročilo preklicati in oddati novo.

Share This